Pomoc techniczna dotycząca produktów Grafika Procesory Komputery Intel® NUC Oprogramowanie Bezprzewodowe Pamięć RAM i pamięć masowa Płyty główne i zestawy Produkty do sieci Ethernet Układy Intel® FPGA Produkty serwerowe Technologie Inne marki Intel® Grafika Rodzina dedykowanych układów graficznych Intel® Arc™ Rodzina dedykowanych układów graficznych Intel® Iris® Xᵉ Rodzina układów graficznych Intel® Iris® Xᵉ Rodzina układów graficznych Intel® Iris® Plus Rodzina układów graficznych Intel® Iris® Pro Grafika Intel® Iris® Plus Rodzina układów graficznych Intel® Iris® Rodzina układów graficznych HD Intel® Rodzina układów graficznych UHD Intel® Starsze karty graficzne Inne karty graficzne Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej. Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.
Safari Chrome Edge Firefox - Dla wygody informacje te przetłumaczono częściowo w sposób tradycyjny, a częściowo maszynowo. Materiały te należy traktować jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne.Ten artykuł dotyczy następującej liczby produktów: 106 Produkty wycofane z produkcji Czekamy na Twoją opinię Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.
Aby wykorzystać składnik Zarządzanie urządzeniami mobilnymi dostępny w programie ESET PROTECT, wykonaj następujące działania po instalacji MDM, aby można było rejestrować urządzenia mobilne i zarządzać nimi.
1. Zainstaluj Moduł zarządzania urządzeniami mobilnymi , korzystając z instalatora kompleksowego lub przeprowadź instalację komponentów dla systemu Windows lub Linux. Można również wdrożyć MDM jako urządzenie wirtualne. Przed przystąpieniem do instalacji sprawdź, czy spełnione są wymagania wstępne.
W przypadku instalowania Modułu zarządzania urządzeniami mobilnymi przy użyciu instalatora kompleksowego certyfikat HTTPS podpisany przez urząd certyfikacji ESET PROTECT jest generowany automatycznie podczas procesu instalacji. Certyfikat jest chroniony hasłem (wygenerowanym losowo) i nie jest widoczny w Więcej > Certyfikaty równorzędne .
Aby zainstalować program ESET PROTECT przy użyciu instalatora kompleksowego oraz użyć certyfikatu protokołu HTTPS innej firmy, najpierw zainstaluj program ESET PROTECT, a następnie zmień certyfikat HTTPS przy użyciu polityki (w obszarze Polityka modułu zarządzania urządzeniami mobilnymi ESET > Ogólne > Zmień certyfikat > Certyfikat niestandardowy ).
W przypadku oddzielnej instalacji modułu MDC można użyć:
a) certyfikatu podpisanego przez urząd certyfikacji ESET PROTECT (Podstawowe > Produkt : Moduł zarządzania urządzeniami mobilnymi; Host : nazwa hosta/adres IP modułu MDC; Podpisywanie > Metoda podpisywania : Urząd certyfikacji; Urząd certyfikacji : ESET PROTECT Urząd certyfikacji b) łańcucha certyfikatów HTTPS innej firmy podpisanego przez zaufany urząd certyfikacji firmy Apple (lista zaufanych urzędów certyfikacji firmy Apple).
2. Aktywuj Moduł zarządzania urządzeniami mobilnymi ESET PROTECT przy użyciu zadania klienta Aktywacja produktu. Procedura przebiega tak samo jak przy aktywacji dowolnego innego produktu zabezpieczającego firmy ESET na komputerze klienckim (nie zostanie użyta jednostka licencyjna).
3. Uruchom zadanie serwera Synchronizacja użytkowników (zalecane). Umożliwi to automatyczne synchronizowanie użytkowników z usługą Active Directory lub protokołem LDAP do celów związanych z użytkownikami komputerów.
Aby zarządzać wyłącznie urządzeniami z systemem Android (moduł nie będzie używany do zarządzania urządzeniami z systemem iOS), należy przejść od razu do kroku 7.
4. Utwórz certyfikat APN/ABM. Ten certyfikat jest używany w funkcji Zarządzania urządzeniami mobilnymi ESET PROTECT do rejestrowania urządzeń z systemem iOS. Certyfikaty, które zostaną dodane do profilu rejestracji, należy również dodać do profilu ABM.
5. Utwórz nową politykę dla Modułu zarządzania urządzeniami mobilnymi ESET, by aktywować usługi APNS.
Jeśli przeprowadzasz rejestrację urządzenia z systemem iOS w programie Apple Business Manager (ABM), przejdź tutaj.
6. Zarejestruj urządzenia mobilne przy użyciu zadania Rejestracja urządzenia. Skonfiguruj zadanie w celu zarejestrowania urządzeń z systemem Android i/lub iOS. Można to zrobić również na karcie Komputery lub Grupa , klikając kolejno opcje Dodaj nowe > Urządzenia mobilne po wybraniu grupy statycznej (opcji Dodaj nowe nie można używać w odniesieniu do grup dynamicznych).
7. Jeśli podczas rejestracji urządzenia nie podano licencji, urządzenia mobilne należy aktywować przy użyciu zadania klienta Aktywacja produktu — wybierz licencję produktu ESET Endpoint Security. Dla każdego z urządzeń mobilnych zostanie wykorzystana jednostka licencyjna.
Zadanie Aktywacja produktu umożliwia aktywację urządzenia mobilnego, aplikacji ESET Endpoint dla systemu Android — również z użyciem licencji offline.
Zadanie aktywacji nie umożliwia aktywowania produktów ESET w wersji 4 i 5 bez licencji offline. Konieczne jest ręczne aktywowanie produktu lub używanie obsługiwanej wersji produktu (zalecamy korzystanie z najnowszej wersji).
8. Jeśli użytkownicy nie zostali przypisani podczas rejestracji urządzenia, możesz edytować użytkowników w celu skonfigurowania atrybutów niestandardowych oraz przypisania urządzeń mobilnych.
9. Następnie możesz zacząć stosować polityki i zarządzać urządzeniami mobilnymi. Możesz na przykład zapoznać się z tematem Tworzenie polityki MDM dla systemu iOS — konto Exchange ActiveSync i utworzyć politykę, która automatycznie skonfiguruje konto poczty, kontakty i kalendarz na urządzeniach z systemem iOS. Możesz również zastosować ograniczenia na urządzeniu z systemem iOS i/lub dodać połączenie Wi-Fi.
Rozwiązywanie problemów • Możesz użyć opcji Zarejestruj ponownie w odniesieniu do urządzenia, które było uszkodzone lub zostało wyczyszczone. Łącze umożliwiające ponowną rejestrację zostanie wysłane w wiadomości e-mail.
• Zadanie Zatrzymanie zarządzania (odinstalowanie agenta ESET Management) spowoduje anulowanie rejestracji urządzenia mobilnego w Module zarządzania urządzeniami mobilnymi i usunięcie go z programu ESET PROTECT.
• Aby uaktualnić komponent MDC, należy użyć zadania ESET PROTECT Uaktualnianie komponentów.
• Zobacz też Rozwiązywanie problemów z MDM
Dostępne metody połączenia W drukarce dostępne są poniższe metody nawiązywania połączenia.
Połączenie bezprzewodowe Połącz drukarkę i urządzenia (np. komputer/smartfon/tablet) przy użyciu routera bezprzewodowego.
Jeśli masz router bezprzewodowy, możesz go użyć, by nawiązać połączenie bezprzewodowe.
Metody połączenia różnią się w zależności od rodzaju routera bezprzewodowego. Ustawienia sieciowe, np. identyfikator SSID i protokół zabezpieczeń, można zmieniać w drukarce . Po nawiązaniu połączenia między urządzeniem a routerem bezprzewodowym i pojawieniu się na ekranie urządzenia ikony (ikony Wi-Fi) możesz podłączyć urządzenie do drukarki za pośrednictwem routera bezprzewodowego. Wireless Direct Połącz drukarkę i urządzenia (np. komputer/smartfon/tablet) bez użycia routera bezprzewodowego. canon/ij/webmanual/Manual/All/TS3100%20series/PL/NTR/screens/direct. jpg" alt=""/>
Podczas korzystania z drukarki w trybie bezpośredniego połączenia drukarka traci dostęp do Internetu. W takim przypadku nie można korzystać z usług sieci Web przeznaczonych dla drukarki . Jeśli łączysz z drukarką , która działa w bezpośrednim trybie bezprzewodowym, urządzenie komunikujące się z Internetem za pośrednictwem routera bezprzewodowego, połączenie między urządzeniem a routerem bezprzewodowym zostanie przerwane. W takim przypadku urządzenie może automatycznie przełączyć się na połączenie danych komórkowych, w zależności od modelu urządzenia. Komunikacja z Internetem za pośrednictwem połączenia danych komórkowych wiąże się z naliczaniem opłat. W bezpośrednim trybie bezprzewodowym można połączyć maksymalnie pięć urządzeń naraz. Jeśli spróbujesz podłączyć szóste urządzenie, gdy będzie już podłączonych ich pięć, pojawi się komunikat o błędzie. W takim przypadku odłącz jedno z urządzeń, którego nie używasz, i ponownie skonfiguruj ustawienia. identyfikator SSID i protokół zabezpieczeń, są wprowadzane automatycznie. Uwaga
Drukarkę można połączyć z komputerem przy użyciu USB kabla (połączenie USB ). Przygotuj kabel USB. Więcej informacji znajduje się w sekcji Podłączanie do innego komputera za pośrednictwem sieci LAN/Zmiana metody połączenia z kabla USB na sieć LAN. Ustawienia/konfiguracja połączenia sieciowego Przeprowadź konfigurację połączenia drukarki z komputerem/smartfonem/tabletem.
Aby uzyskać więcej informacji o tej procedurze, kliknij tutaj.
Zmiana ustawień sieciowych Poniżej znajdują się informacje na temat zmiany ustawień połączenia drukarki z komputerem/smartfonem/tabletem.
Aby zmienić metodę połączenia sieciowego: Zmiana metody bezprzewodowego połączenia LAN Zmiana trybu połączenia Aby dodać komputer/smartfon/tablet w drukarce : Podłączanie do innego komputera za pośrednictwem sieci LAN/Zmiana metody połączenia z kabla USB na sieć LAN Aby tymczasowo korzystać z bezpośredniego trybu bezprzewodowego: Drukowanie/skanowanie w bezpośrednim trybie bezprzewodowym IJ Network Device Setup Utility Program IJ Network Device Setup Utility sprawdza lub diagnozuje ustawienia drukarki i komputera, a także przywraca ich stan w przypadku wystąpienia błędów połączenia sieciowego. Wybierz jedno z poniższych łączy, aby pobrać program IJ Network Device Setup Utility .
W przypadku systemu Windows W przypadku systemu Mac OS Konfigurowanie/zmiana ustawień sieciowych (Windows )
W systemie Windows do skonfigurowania ustawień sieciowych można użyć programu IJ Network Device Setup Utility . canon/ij/webmanual/NWDeviceSetupUtility/W/1. 4/PL/NWDS/nwds_0000. html">Program IJ Network Device Setup Utility (Windows)
Diagnozowanie i naprawianie ustawień sieciowych (Windows /Mac OS )
Ustawienia sieciowe można diagnozować lub naprawiać przy użyciu programu IJ Network Device Setup Utility .
W przypadku systemu Windows :
W przypadku systemu Mac OS :
Program IJ Network Device Setup Utility (Mac OS) Porady dotyczące połączenia sieciowego Uwagi/ograniczenia Szczegółowe informacje znajdują się poniżej.
Ograniczenia dotyczące ustawień sieciowych: Ograniczenia Uwagi dotyczące drukowania za pomocą usługi sieciowej: Informacje o drukowaniu usługi WWW
Bezpośredni link do pobrania Konfiguracja i rozwiązywanie problemów 3m 1260537
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Konfiguracja i rozwiązywanie problemów 3m 1260537